دومین همایش ملی کیفیت

دومین همایش ملی کیفیت

 تحولات روز افزون اجتماعی و اقتصادی در کشور و ضرورت پاسخگویی به مخاطبان استاندارد و کیفیت ،شرایط جدیدی را برای بروز و ظهور مفاهیم نوین مدیریت کیفیت فراهم آورده است. با مطالعه ای گذرا از یک دوره ده ساله کاملا مشهود است، نگرش های قدیمی دیگر جوابگوی نیازهای مشتریان در کالا و خدمات در جامعه پسا تحریم جمهوری اسلامی ایران نیست. امروزه شعار « کیفیت، سرآمدی، توسعه پایدار » می تواند ابعاد مشخصی از نقطه عزیمت را در راه رسیدن به هدف برای همه ما روشن سازد.

در همین راستا انجمن دارندگان نشان استاندارد و شرکت همایش گزاران مهستان با پایش تحولات اقتصادی و اجتماعی کشور با هدف رفع موانع ایجاد شده در دهه گذشته و همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و اقدامات اساسی که در راستای تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در نظام استاندارد سازی کشور انجام شده است که از این جمله می توان به طرح تحول و استقرار رویکرد نوین استاندارد سازی در سایه بند ۳۰ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه اشاره نمود، با نگرشی جدید رویدادی با عنوان دومین همایش سراسری کیفیت در تولید و خدمات با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری را برگزار می نمایند.

برنامه های کاربردی ویژه بنگاه های اقتصادی

  • سخنرانی مقامات عالی دولتی جهت اعلام اقدامات و خط مشی دولت در این خصوص
  • معرفی شرکت هایی که ارتقاء توسعه کیفیت را الزامی جهت کسب رضایتمندی مشتری دانسته اند
  • ارائه تجربیات موفق مدیران عالی کشور در این بخش

 

اهداف و رویکرد های همایش

  • بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور
  • ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده کردن انتظارات مشتری
  • تغییر نگرش در فرآیند تولید با کیفیت در کشور
  • برقراری سیستم رضایتمندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارائه شده
  • شناسایی و تجلیل از تولید کنندگان کالا و خدمات با کیفیت
  • بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نحوه ی اجرای آن
  • بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات
  • افزایش فضای رقابتی در شرایط پساتحریم با تاکید بر استاندارد سازی محصولات و خدمات
  • چالش های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی
  • مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان و سازمان های مرتبط با نشان
  • تبیین شاخص های استاندارد کیفیت در خصوص بنگاه های خدمات محور

 

دستاوردهای به دست آمده از برگزاری دوره گذشته

  • استاندارد سازی مجموعه های صنعتی در قالب صدور ایزوهای بین المللی
  • ارائه تجارب شرکت های حاضر در همایش در حوزه کیفیت برای سایر شرکت ها
  • فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم کاربردی CRM ، رضایتمندی مشتری و کیفیت
  • انتشار کتاب حامیان و فعالان حوزه کیفیت

 

ارکان همایش

شورای سیاست گذاری، کمیته علمی، دبیرخانه

تاریخ و محل برگزاری

  • روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۵
  • تهران، بزرگراه چمران، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 

بدون دیدگاه

ارسال یک دیدگاه

14 − 4 =