مأموریت و فلسفه وجودی سازمان ما دستیابی به توسعه پایدار در سلامت، ایمنی، کیفیت و مدیریت به منظور مرتفع کردن چالش های ناشی از تعامل بین انسان، فناوری و محیط زیست و جامعه است.
هدف ما برای ایمن ترکردن زندگی، نیازمند اصولی استوار است.
ما یک ارائه دهنده پایدار و مستقل در حوزه آموزش، ارزیابی، عارضه یابی و تدوین کننده پروژه های بهبود و ارتقاء هستیم.
توسعه راه حل هایی برای رشد و ارتقاء سازمان ها به صورت پایدار است، ما معتقدیم که پیشرفت های اجتماعی واقتصادی به طور ذاتی باهم در تعامل هستند.
ما از نوآوری و پیشرفت های جدید در فناوری و تجارت حمایت میکنیم، ما خدماتی را ارائه میدهیم که سلامت، ایمنی، کیفیت و مدیریت را بهبود میبخشد. به این ترتیب ما به موفقیت بیشتر مشتریان و ذینفعان خود کمک میکنیم و همچنین عملکرد ما موجب اعتماد بیشتر به محصولات و خدمات ارائه دهندگان و ایجاد زنجیره های ارزش افزوده جهانی در جریان کالا میگردد، تلاش ما کیفیت بالاتر زندگی را ایجاد مینماید.
صداقت، مشتری مداری، نوآوری، دانش افزایی و ارزش آفرینی، عملکرد ما را مشخص میکند، ما مستقل و حرفه ای هستیم، رویکردی کارآفرینانه و نتیجه محور را در پیش میگیریم، به طور مستمر ارزش های خود را با ذینفعانمان به عنوان یک تیم تمرین می کنیم، ما به طور مداوم در تلاشیم تا اعتماد مشتریان را نسبت به خود تجدید
کنیم و اعتبار برندمان را افزایش دهیم.
ما با اصل اعتماد و شفافیت کار میکنیم، استاندارد های خود را شفاف و به وضوح بیان و از تقلب دوری میکنیم.
ما عملکرد محور هستیم و مسئولیت های خود را میپذیریم و اشتباهات را فرصت هایی برای انجام بهتر آن در نظر میگیریم، جهت گیری عملکرد های ما، مرجع رضایت مشتریان و موفقیت کار ما است.
در تلاشیم در تمامی فرآیندها و خدمات خود به برتری دست یابیم، فقط کار درست ما را راضی میکند، شایستگی همه جانبه پیش نیاز تمام فعالیت های ما میباشد، ما به توسعه و نوآوری استاندارد های خود تمرکز داریم.
ما نیاز های مشتریان خود را در اولویت قرار میدهیم، اصلی ترین تفکر سیستمی ما در خصوص ذینفعان ما است، ما بین تعهد به مشتریان خود و حفظ استقلال خود تعادل خوبی را حفظ میکنیم.
ما در دنیایی در حال تغییر، چابک، انعطاف پذیر و پاسخگو هستیم،سریعاً به تحولات و تکنولوژی پاسخ میدهیم،تغییرات خود را مدیریت و به عنوان یک فرصت میدانیم، انعطاف پذیر میمانیم و با انرژی به تکامل خود ادامه میدهیم.
قابل اعتماد باشیم تا با ایجاد پیوند ها، تغیر نگرش ها، خلق فرصت ها، ایجاد ارزش های پیوسته، تصمیمات مطمئن و هوشمندتر و تحقق آرمان ها، مشتریان به جایگاه ارزشمندتری دست پیدا نمایند.