21 اکتبر دومین همایش ملی کیفیت
تحولات روز افزون اجتماعی و اقتصادی در کشور و ضرورت پاسخگویی به مخاطبان استاندارد و کیفیت ،شرایط جدیدی را برای بروز و ظهور مفاهیم نوین مدیریت کیفیت فراهم آورده است. با مطالعه ای گذرا از یک دوره ده ساله کاملا مشهود است، نگرش های قدیمی دیگر جوابگوی نیازهای مشتریان در کالا و خدمات در جامعه پسا تحریم جمهوری اسلامی ایران نیست. امروزه شعار « کیفیت، سرآمدی، توسعه پایدار » می تواند ابعاد مشخصی از نقطه عزیمت را در راه رسیدن به هدف برای همه ما روشن سازد.
در همین راستا انجمن دارندگان نشان استاندارد و شرکت همایش گزاران مهستان با پایش تحولات اقتصادی و اجتماعی کشور با هدف رفع موانع ایجاد شده در دهه گذشته و همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و اقدامات اساسی که در راستای تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در نظام استاندارد سازی کشور انجام شده است که از این جمله می توان به طرح تحول و استقرار رویکرد نوین استاندارد سازی در سایه بند ۳۰ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه اشاره نمود، با نگرشی جدید رویدادی با عنوان دومین همایش سراسری کیفیت در تولید و خدمات با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری را برگزار می نمایند.
برنامه های کاربردی ویژه بنگاه های اقتصادی
- سخنرانی مقامات عالی دولتی جهت اعلام اقدامات و خط مشی دولت در این خصوص
- معرفی شرکت هایی که ارتقاء توسعه کیفیت را الزامی جهت کسب رضایتمندی مشتری دانسته اند
- ارائه تجربیات موفق مدیران عالی کشور در این بخش
اهداف و رویکرد های همایش
- بهبود کیفیت تولیدات و خدمات به منظور رونق اقتصادی کشور
- ارائه راهکارهای نوین جهت برآورده کردن انتظارات مشتری
- تغییر نگرش در فرآیند تولید با کیفیت در کشور
- برقراری سیستم رضایتمندی مشتری از طریق بهبود کیفیت خدمات ارائه شده
- شناسایی و تجلیل از تولید کنندگان کالا و خدمات با کیفیت
- بررسی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نحوه ی اجرای آن
- بررسی نرخ کیفیت با شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان کالا و خدمات
- افزایش فضای رقابتی در شرایط پساتحریم با تاکید بر استاندارد سازی محصولات و خدمات
- چالش های محصولات ایرانی برای حضور در بازارهای جهانی
- مشتری و فرهنگ خرید محصولات دارای نشان و سازمان های مرتبط با نشان
- تبیین شاخص های استاندارد کیفیت در خصوص بنگاه های خدمات محور
دستاوردهای به دست آمده از برگزاری دوره گذشته
- استاندارد سازی مجموعه های صنعتی در قالب صدور ایزوهای بین المللی
- ارائه تجارب شرکت های حاضر در همایش در حوزه کیفیت برای سایر شرکت ها
- فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم کاربردی CRM ، رضایتمندی مشتری و کیفیت
- انتشار کتاب حامیان و فعالان حوزه کیفیت
ارکان همایش
شورای سیاست گذاری، کمیته علمی، دبیرخانه
تاریخ و محل برگزاری
- روز سه شنبه ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۵
- تهران، بزرگراه چمران، مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
بدون دیدگاه