انجمن حامیان استاندارد و کیفیت با چشم انداز پیشبرد برنامههای توسعه استاندارد و کیفیت در صنایع کشور در نظر دارد “هفتمین همایش ملی کیفیت” با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیندهای سازمانی و شناسایی واحدهای پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک را با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان غذا و دارو، سازمان مدیریت صنعتی ایران و حمایت نهادهای متولی با حضور مقامات عالی و مسئولین کشور در زمستان برگزار نماید.
همایش ملی کیفیت برای ارج نهادن به زحمات مدیران، کارشناسان و متخصصانی که به کیفیت بها داده و با خلاقیت و نوآوری در تولید محصول مرغوب یا ارائه خدمات ارزنده نقش داشته و به دنبال تأمین انتظارات مشتریان و کسب رضایت آنها هستند، با ایجاد بستری علمی و آموزشی، به پایش کیفیت و مشتری مداری در سازمانها میپردازد.
این رویداد با تجربه موفق در شش دوره گذشته با استقبال بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و خدماتی کشور در صنایع مختلف به تحلیل رویکردهای نوین استانداردسازی، بررسی و تبیین روشهای دستیابی به محصولات و خدمات درجه یک، نقش کیفیت در ارتقاء سطح بهرهوری سازمانها و بنگاههای اقتصادی، نقش رقابتپذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری پرداخته است.
مستدعی است بنا به اهمیت موضوع کیفیت و مشتری مداری و ضرورت آموزش و ارزیابی در جهت بهبود عملکرد فرآیندی آن سازمان، دستور فرمایید اقدامات لازم جهت حضور مجموعه در این رویداد بزرگ ملی فرآهم آید.
1-ثبتنام مجموعه از طریق دبیرخانه دائمی همایش بر اساس دستهبندی صنایع
۲-ثبتنام در سایت qualityconference.ir و دریافت نسخه اظهارنامه
۳-حضور در جلسات مشاوره و توجیهی فرآیند ارزیابی (حضوری و آنلاین)
۴-ارسال نسخه اولیه اظهارنامه به دبیرخانه جهت بررسی کمیته نظارت
۵-ارسال نسخه نهایی اظهارنامه و در صورت راستی آزمایی بازدید از دفاتر یا کارخانجات
۶-بررسی، داوری و اعلام نتایج ارزیابی در مراسم اختتامیه
ارزیابی و معرفی سازمانهای پیشرو و متعهد در حوزه کیفیت کشور
بازدید از دفاتر و کارخانجات با هدف عارضهیابی و راستی آزمایی مستندات ارائه شده
برگزاری کارگاههای آموزشی با هدف تبیین دانش روز در حوزه کیفیت و مشتری مداری
برگزاری جلسات هماندیشی مدیران صنایع با حضور مسئولین حوزه کیفیت و استاندارد کشور
فرآهم آوردن بستر ارتباطی در جهت تعامل و همکاریهای بینبخشی
ارائه دستاوردها و تجربیات موفق سازمانها و بنگاههای اقتصادی در فضای نمایشگاهی مراسم
مدیران کنترل کیفیت که در کمال صداقت در ایفای وظیفه شغلی و ارتقا توانمندی کنترل کیفیت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و همسو با وجدان اخلاقی، در کنار سایر همکاران مشغول خدمت رسانی هستند و در راستای ارتقا کیفیت از هیچ تلاشی دست بر نمیدارند.
ترویج فرهنگ کیفیت و تاثیر آن در میان اقشار مختلف جامعه از جمله مسئولیت های اجتماعی که وظیفه ای نانوشته بر عهده تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات با کیفیت کشور است.
واضح است که مزایای استانداردسازی در جامعه علاوه بر مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات را نیز در بر می گیرد.