صفحه اصلی
درباره ما
معرفی همایش
برگزار کننده
دبیرخانه علمی
دبیرخانه برگزاری
کمیته علمی
کمیته اجرایی
سامانه ثبت نام
مراحل ثبت نام
ورود به سامانه
سامانه ثبت اطلاعات واحدها
پرداخت الکترونیکی
دریافت فرم ارزیابی
اطلاعات همایش
خدمات همایش
مدل ارزیابی همایش ملی کیفیت
فضای نمایشگاهی
تاریخ های مهم همایش
محل برگزاری همایش
ادوار همایش
اولین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۴
دومین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۵
سومین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۶
چهارمین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۷
پنجمین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۸
ششمین همایش ملی کیفیت- ۱۴۰۰
هفتمین همایش ملی کیفیت-۱۴۰۲
هفتمین همایش ملی کیفیت-۱۴۰۲
تماس با ما
صفحه اصلی
درباره ما
معرفی همایش
برگزار کننده
دبیرخانه علمی
دبیرخانه برگزاری
کمیته علمی
کمیته اجرایی
سامانه ثبت نام
مراحل ثبت نام
ورود به سامانه
سامانه ثبت اطلاعات واحدها
پرداخت الکترونیکی
دریافت فرم ارزیابی
اطلاعات همایش
خدمات همایش
مدل ارزیابی همایش ملی کیفیت
فضای نمایشگاهی
تاریخ های مهم همایش
محل برگزاری همایش
ادوار همایش
اولین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۴
دومین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۵
سومین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۶
چهارمین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۷
پنجمین همایش ملی کیفیت-۱۳۹۸
ششمین همایش ملی کیفیت- ۱۴۰۰
هفتمین همایش ملی کیفیت-۱۴۰۲
هفتمین همایش ملی کیفیت-۱۴۰۲
تماس با ما
مرحله 1 از 6
16%
نام سازمان یا شرکت
*
نماینده ارزیابی
*
سمت سازمانی
*
تلفن همراه
*
مثال : 2222222-0912
تلفن مستقیم
مثال : 2222222-021
دورنگار
مثال : 2222222-021
پست الكترونيكي
*
تحصیلات
*
توضیحات
هوشمندي کارآفرین (200 امتیاز)
معیار اول
انتخاب محصول
*
انتخاب همه
1. آیا انتخاب محصول یا خدمات با توجه به نیاز جامعه بوده و در رفع معضلات جامعه کمکی می کند ؟
2. آيا ريسك سنجي از توليد و ارائه محصول يا ارائه خدمات صورت گرفته است ؟
3. آیا مجوزهاي قانونی ارائه محصول / خدمات اخذ شده است ؟
4. خلاقیت و نوآوري در انتخاب محصول /خدمات بکار رفته است ؟
5. آیا مزیت رقابتی محصول / خدمات شناسایی شده و قابل مشاهده است ؟
انتخاب مناسب بازار هدف
*
انتخاب همه
1. آیا بازار ارائه محصولات براي رفع بخشی از مشکلات مردم در آن منطقه بوده است ؟
2. آیا جنبه هاي مخرب زیست محیطی محصول / خدمات در بازار هدف مورد بررسی قرار گرفته است ؟
3. آيا امكان بسط و توسعه محصول / خدمات به بازارهاي ديگر بررسي شده است ؟
استراتژیهاي فروش یا عرضه
*
انتخاب همه
1. آیا استراتژیهاي فروش ، تدوین شده و با اهداف عالیه سازمان همسو است ؟
2. آیا استراتژي هاي فروش با روشهاي شناخته شده اي مثل swot و ... انتخاب شده است ؟
3. آیا استراتژیهاي فروش با ارزشهاي اخلاقی و مسئولیتهاي اجتماعی سازمان سازگار است ؟
زیرساخت ها و منابع (150 امتیاز)
معیار دوم
منابع انسانی
*
انتخاب همه
1. آیا انتخاب منابع انسانی مورد نیاز با توجه به شایستگیها صورت می گیرد ؟
2. آیا آموزشهاي بدو استخدام و حین کار نیروي انسانی بصورت برنامه ریزي شده ، صورت می گیرد ؟
3. آیا اقدامات لازم جهت حفظ منابع انسانی و افزایش انگیزه ایشان صورت می گیرد ؟
سخت افزار و نرم افزار
*
انتخاب همه
1. آيا تجهيزات سخت افزاري و نرم افزارهاي مكفي براي ارائه يك محصول / خدمت با ارزش و قابل قبول براي مشتريان كفايت مي كند ؟
2. آیا سرویس هاي دوره اي براي تعمیرات و نگهداري تجهیزات و تاسیسات در نظر گرفته شده است ؟
منابع مالی
*
انتخاب همه
1. آیا براي راه اندازي این کسب و کار ،منابع مالی کافی فراهم شده است ؟
2. آیا بودجه بندي و جدول کنترل نقدینگی براي ادامه کسب و کار تهیه شده است ؟
3. آیا بودجه اي براي مسئولیتهاي اجتماعی کنار گذاشته شده است ؟
مسئولیت اجتماعی (200 امتیاز)
معیار سوم
حفظ محیط زیست
*
انتخاب همه
1. آیا ریسکهاي زیست محیطی شناخته شده و تحت کنترل می باشد ؟
2. آیا پسابهاي صنعتی و بهداشتی یا زباله هاي سازمان بدرستی دفع می شود ؟
3. آیا براي کاهش مصرف انرژي اقدامی صورت گرفته است ؟
4. آیا اقدامات لازم جهت افزایش و نگهداري فضاي سبز صورت می گیرد ؟
اشتغال زایی
*
انتخاب همه
1. آیا اشتغال زایی در اولویت طرحهاي ایجادي یا توسعه اي شرکت قرار دارد ؟
2. آیا استخدام نیروهاي بومی در اولویت استخدام می باشد ؟
فعالیتهای ورزشی و فرهنگی
*
انتخاب همه
1. آیا شرکت از فعالیتهاي ورزشی و فرهنگی کارکنان حمایتی می کند؟
2. آیا از فعالیتهاي ورزشی و فرهنگی جامعه ي پیرامون حمایت می کند؟
کمکهاي خیرخواهانه و عام المنفعه
*
انتخاب همه
1. آیا سازمان بصورت منظم فعالیتهاي عام المنفعه دارد ؟
2. آیا متناسب با افزایش سود شرکت، اینگونه فعالیتها افزایش می یابد ؟
مدیریت کسب و کار (200 امتیاز)
معیار چهارم
مدیریت ریسک
*
انتخاب همه
1. آیا ریسکهاي کسب و کار شناسایی و تحت کنترل در آمده است ؟
2. آیا این ریسکها بصورت دوره اي و در مواقع بحرانی، بروز می گردد ؟
برنامه ریزی استراتژیک
*
انتخاب همه
1. آیا ارکان جهت ساز سازمان مشخص شده است ؟
2. آیا استراتژیها و برنامه بلندمدت سازمان تدوین شده است ؟
3. آیا اهداف و برنامه هاي کوتاه مدت سازمان تبیین شده است ؟
رویکرد فرآیندی
*
انتخاب همه
1. آیا فرآیندهاي سازمان شناسایی شده و نحوه تعامل بین فرآیندها مشخص است ؟
2. آیا شاخصهاي پایش فرآیندي مشخص می باشد ؟
3. آیا این شاخصها محاسبه شده و تجزیه و تحلیل می گردد ؟
سیستم مدیریت
*
انتخاب همه
1. آيا سيستم مديريت كيفيت بر اساس استاندارد بين المللي ISO9001 يا ساير استانداردهاي مشابه مستقر شده است ؟
2. آیا سیستم مدیریت منابع انسانی تدوین و بکار گرفته شده است ؟
3. آیا سیستم مدیریت زیست محیطی بر اساس استاندارد ISO1401 یا سایر استانداردهای مشابه تدوین شده است ؟
4. سایر سیستمهاي مدیریتی پیاده شده
دستاوردها و نتایج (20 امتیاز)
معیار پنجم
رضایت ذینفعان
*
انتخاب همه
1. روند میزان رضایت مشتریان در لایه هاي مختلف چگونه است ؟
2. درصد رضایت مصرف کنندگان نهایی چگونه است ؟
3. میزان رضایت کارکنان به چه ترتیب است ؟
4. میزان رضایت تامین کنندگان چگونه است ؟
5. میزان رضایت سهامداران به چه ترتیب بوده است ؟
نتایج عملکرد
*
انتخاب همه
1. آیا میزان تولید و فروش روند رو به رشدي را نشان می دهد ؟
2. آیا شاخص هاي کیفی از جمله میزان ضایعات، دوباره کاري و ... در محدوده مطلوبی قرار دارد ؟
3. آیا شاخصهاي بهره وري همچون TP، OEE، میزان کارایی عوامل ، درصد پوشش ظرفیت خطوط و ... در محدوده مورد انتظاري قرار دارد ؟
4. آیا روند مصرف انرژي از جمله آب ، برق ، گاز و سوخت مناسب بوده و اقداماتی جهت کاهش آن صورت گرفته است ؟
5. آیا به مسئولیتهاي اجتماعی خود در پرداخت بموقع بیمه ، مالیات ، اقساط بانکی و ... عمل می نماید ؟
جوایز و تقدیرنامه ها
*
انتخاب همه
1. آیا کار آفرین ، جوایز یا تقدیر نامه هاي ملی و بین المللی کسب نموده است؟ (هر کدام 5 امتیاز تا سقف 50 امتیاز)
کد امنیتی